Typiskt

For in till Boston så jag skulle vara där till 10 när affären öppnade.. bara det att dom öppnade 11! Så att komma hem till 12 var ju att glömma. Sen åkte jag in med en påse och kom hem med tre bara för att jag var tvungen att fördriva tid.. fasen! Men det blev nödvändiga saker, en kofta och ansikts kräm så jag inte torkar ihop nu när det blivit torrare i luften. För att fixa mina skor då, dom skulle öppna 11, så gick och fördrev tiden, klockan 11 var grindarna fortfarande nere, irriterad. Gick iväg en sväng till och går till 11:15, grindarna är öppna men när jag tar i dörren är det låst, förbannat! Skulle jag ha missat min buss bara för de där hade jag ju dräpt någon. Dom öppna i alla fall när dom såg mig och bad om ursäkt att jag fick vänta, så lite ok i alla fall. Men nu är larmet borta på skorna och allt är frid och fröjd!

Sen måste jag säga att det verkar som att det bara är gamla och mer eller mindre lite galna människor som åker buss. Lite läskigt för det känns som att man sitter på ett dårhus, nån sjunger, nån sitter och vaggar fram och tillbaka, nån pratar om helt oväsentliga saker rätt ut i luften. Man börjar ju undra var tusan man hamnat egentligen? Sen sa varje person när dom gick av "Thank u, have a nice day!" till buss chaffisen.. Tänk om vi skulle börja vråla på 7ans buss hemma när vi går av samma sak, kommer ju tro att man är knäpp. Jag gick av sist av alla och för att inte verka otrevlig så slänge jag upp en hand och vinka hejdå, men jag kände mig ju redigt dum!

Ska försöka knåpa ihop lite bilder ikväll, jobbar sent så blir senare, men tack gode det är ju fredag! Ska med ungarna på nå Monster Mash, nå halloween tjofräs på skolan, kan ju bli spännande. Men nu ska jag vila innan ungarna ska hämtas. Återkommer ikväll!

"Who the fuck are u, are u my fucking mom or what?!" (Galen kille på tunnelbanan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0