Vem är störd, jag är störd

Jag måste börja lägga band på mig, mina vänner här tror ju att jag är helt knäpp i huvudet. Men det är bara så, att när jag blir trött, då blir jag eeelaaaak, muhahah! Sen himlarns fnittrig, så inför en fest skulle jag bara kunna bli trött istället för att dricka, funkar lika bra! Var i alla fall ut med Christin och Paula, käkade först gomat på den lokala kinesiska/japanska resturangen, så att säga. Efter grymt dålig service och fruktansvärt lite dricks så åkte vi och köpte glass, pytte små Ben and Jerrys och satt och åt i bilen, gott som skanders men det blir ju att gymma bort det imorn! Tror vi allihopa var ganska så övetrötta efter en lång vecka så jag var inte den enda som fnittrade som en galning. Men huvudsaken var att vi hade fruktansvärt kul och att tiden inte gick till slöseri. Tackar för en suverän kväll!! Nog för att dom ändå inte förstår vad som står i min blogg för dom är tyskar, men kan ju ändå tacka, tanken som räknas.

Nu har jag i alla fall dragit på mig nypyjamasbrallerna och är helt redo att möta en iskall natt. Så mys hopp i sängen så ses vi imorn!

"I'm not hungry anymore but I'm tired so I'm still annoyed!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0