Vet inte riktigt vad

Vet inte om jag haft en bra eller dålig dag? Hade ett grymt spinningpass och jag tror aldrig jag svettats så mycket i hela mitt liv. Sen for jag hem och duschade, tog det lugnt en stund innan jag for iväg för att hitta mig en ny kostym för helgen. Hittade mig inte en kostym direkt, men lite rekvesita. En mask som täcker halva ansiktet, skit snygg (se bild nedan) Sen en fräsig fjäder boa och fishnet strumpbyxor på det. Kommer troligen ha min svarta klänning, men är lite sugen på den svarta klänningen jag la upp i förra inlägget, den med pärlor mellan börsten. Är dock något jag absolut inte har råd med, men VILL! Kommer se fabouls ut! Och tyvärr får jag nog ha detta två dagar i rad.. katasrof, jag vet! Men ärligt, kommer åka till två helt olika ställen med helt olika människor så ingen kommer ändå veta, så länge ingen är grymt noga med bilder på facebook. Men sak samma! Kommer bli en AWESOME helg, vilket jag verkligen behöver. Den här veckan har varit galen, och den har varit så sjukt lång, verkar aldrig ta slut. Men bit ihop bara, så tar vi helg och laddar om med gott sällskap.





Funderar på att synda.. åka på cvs och köpa nå gott, behöver köpa ett läppstift hur som helst. Sen har jag tränat så jävla bra den här veckan så jag är förvånad över mig själv, har ju till och med tränat så det känns. Köper jag lite gott så tränar jag extra länge imorn och bränner bort det då, vi kör en plus minus noll. Jag tycker jag är värd det, så det så! Och det är faktiskt Halloween, då SKA man äta godis, är ju som julafton här nästan. Ska se om man får låna bilen bara, nu kör vi på MYS!

"Poop!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0