Vill inte vara förkyld

Har en fruktansvärt jobbigt förkylning.. endast min näsa är täppt, och så menar jag TÄPPT! Kan varken andas in eller ut, ett rent litet helvete i bihålerna ska ni veta. Hur som helst, kom nyss hem från skola. Ska göra en redovisning nästa torsdag och jag måste ju ha hamnat i sämsta gruppen.. två tyskar som inte verkar veta så mycket mer än tyska. Hela den tiden vi hade att arbeta med redovisningen satt dom med ryggarna mot mig och pratade medan jag försökte för mitt liv förstå mig på världen av ekonomi. Men hittade en del bra saker så kommer kunna fixa något utifrån det skulle jag tro, som till och med jag förstår!

Dagen har varit ganska händelserik faktiskt. Åkte till gymmet imorse och körde på som vanligt, sen hem och duscha. Skulle möta upp Christin på en halloween affär men hennes bil bestämde sig för att åka till bilhimlen så jag fick åka till henne för att hämta upp henne. Dock var hon i full färd med hjälp av trippel A att ge hjärt och lungräddning så tyvärr drog det ut på tiden och Christin hade inte tid att komma med. Så jag åkte själv och hittade mig en liten kostym.. kommer föreställa en gregisk gudinna, de ni! Lägger inte upp nå bilder förrän hela outfitten är på plats, då får ni se vilken goding till gudinna jag kommer vara! Märker nu när jag skriver att herre gud, liten kostym.. goding till gudinna.. asså det är en klänning ja, som inte går mer än över rumpan men ner på låren, ja.. men lät ju nästan horigt som jag skrev.. tror inte den är det? Vi lär ju märka, när allt sitter på plats så är det ju helheten vi ska se på, eller hur!?

Nu ska jag dra på mig pyjamasen och borsta gaddarna så får vi höras imorn, de är ju fredag, WIHUU!! Gonatt med er alla där hemma i snöstormen.

"I don't like that kind of pizza!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0