6 månader och 2 dar

Jag var ju så duktig att jag mer eller mindre missade min egen halvårsdag. Tiden har bara rusat förbi och nu har jag kommit mig halvvägs. Hela 6 månader har gått och jag undrar ju lite lätt vart tog dom vägen? Men allt är frid och fröjd så jag mår bra. Om någon läser min blogg så vill jag försöka ta mig till LA, hollywood, grand canyon och sanfran innan jul. Att flyga och sedan bo på hostel är inte alls farliga pengar. Så feel free att höra av er så kan man göra lite bättre planer. Tänkt ta en lång helg, tors-måndag, så måste man inte ta ut så många semesterdagar och min familj behöver heller inte fixa barnvakt för en hel vecka. Men någon som är sugen, hör av er!

Jag var ju ut med Christin i onsdags, köpte mig ett par nya skor. Svin snygga kängor med klack, väldigt nöjd eftersom dom bara kostade 25 dollar, och det var inte en på rea. Super bra vinterskor eftersom dom även var fodrade innuti, då inte bara i skaftet utan i HELA skon, så suveränt!



Nu ska jag prata med mamma en stund och sen kommer Sofia och hämtar mig. Ska åka till Albany för skola i helgen. Får se hur det kommer gå, kabinväskan är smock i alla fall så får se om jag får med allt hem sen. Brukar ju alltid på något sätt bli mindre plats när man åker hem.. Men ha de så kul i helgen allihopa!!

"What's wrong?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0