brum brum!

Nu när man varit här i nästan sju månader så har man blivit ganska fäst vid att ha en bil. Tänk vad underbart om man alltid hade en bil, och tänk så fruktansvärt dyrt! Men jag vill ha en bil i alla fall, och den coolaste bilen ever är Mini cooper ALL4, en mini cooper med fyra dörrar och ett hyffsat bagage, hur fantastiskt hade inte det varit?! Sen drar den även runt 0,5 liter/mil, hur fantastiskt är inte det? Dock kostar den närmare en kvarts miljon, men känner sig någon sugen så langa hit det gröna så jag kan köpa mig en liten mini!


Älskling! Den ska vara blå med vitt tak, så äre bara!

I övrigt gick resten av min dag ganska smärtfritt. Den enda smärta jag känner är i mina ben varje gång jag går uppför mina trappor, jag kan inte förstå vad som är problemet? Redan första steget så drar mjölksyran igång så jag bara vill lägga mig ner och dö. Har tillbringat denna dag genom att mer eller mindre ta mig upp genom att krypa, snyggt! Men ska i alla fall på spinning imorn, tror ju inte att det är nå annat fel än totalt crappy muskelmassa. Tror i och för sig inte att mitt svenska godis riktigt hjälper i min träning just nu, men kan ju inte lika låta det bli gammalt. Var inte flera kilon heller så så himla mycket skadar det nog inte. Nästa godis paket mamma får gärna komma närmare jul, och då kan ni gärna skicka flera kilo! Men ska väl försöka gå ner några kilon så man tar sig i favvojeansen igen innan jag lägger den där beställningen påriktigt. Ska boka in ett till spinning på fredag.. känns bäst så! Men nu ska jag sätta mig och glo tv och drömma om min älskade mini.

"How did u get in?"
"I open the door...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0