Canada BABY!

Imorn bär det av till Kanada, så sjukt taggad jag är! Min förkylning börjar ju släppa också nu. Köpte nässpray direkt ur hyllan, men det borde fan vara recept på dom! Tog säkert de där sprutet för 10 timmar sen och det bränner fortfarande i näsan som om jag satt upp två mintpastiller. Min värdmamma sa att det bara skulle vara saltvatten, men jag vet inte riktigt vad dom har i sitt vatten eller salt här i så fall? Men sak samma, jag kan andas igen!

Min dag var ganska seg, pojken var hemma sjuk idag också men han är nog stor så behövde inte riktigt kolla till han hela tiden. Så när jag kom hem gick jag för att sova där vi halv nio och sen vaknade jag igen klockan 12.. oops! Men han hade överlevt, kanske inte lyckats med det bästa lunchen - Pommes.. Men sak samma, han borde egentligen gått till skolan till att börja med, han var inte ens så sjuk. Men jag överlevde ju ändå. Sen jobbade jag till halv nio ikväll för moder och fader var på en konstutställning. Gick bara bra det med, nu när inte min hjärna var tilltäppt av snor så kunde jag ju faktiskt fungera.

Så det var min dag, Kanada som sagt imorn. Skrivit packlista och hela köret så jag inte behöver stå som ett fån över resväskan imorgon. Ska nämligen hinna packa, duscha mm innan klockan tio när mitt tåg går in till stan, PANIK! Men ni kommer märka om jag inte lyckas, argt meddelande på facebook, kan jag lova! Men gonatt nu!

"Jenny, u look horrible..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0