Då var hösten här påriktigt då. förkyyyld!

Ja, igår känner jag hur halsen börjar gorma, vaknar imorse och vill bara kapa av halsen. Snorar som en liten gris och fryser. Efter jag lämnat av ungarna drar jag på mig sockar, tjocktröja och leggings, kryper ner under tre täcken och försöker sova, men gick inte så bra med det för jag skakade som en liten kanin, så kallt! (Gillar ni mina djurliknelser? Det gör jag!) Så när jag vakna blev det att fixa lunch och försöka tina upp. Frös fortfarande men efter ett tag under mina tre täcken blev jag varm igen. Sen i övrigt har jag bara haft väldigt snorig nästa, sandpapprig hals och ont i huvudet. Antar att det var febern som härjade vilt i min kropp imorse, men verkar ju som att den försvann, hoppas det inte kommer tillbaka bara.

Ska bara bädda ner mig nu då, tänkte gymma men får plåga mig med spinningen imorn itsället. Hoppas jag inte dör på kuppen, eller får världens halsfluss eller nå annat svammel. Dags att börja klä sig för väder kanske, lägga bort att linnen och shorts. Vill inte vara sjuk, inte nu! Ska ju iväg till Kanada på fredag och sen hade man ju kommit igång helt bra med träningen, suuug vad dåligt! Men de löser sig, visst då? Men nä, sängen va? Hejdå!!


Där kom hörhängena


Hösten är här..

"Can u please pick that up.. It's not a question u know.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0