Funderar

Sitter här och funderar på hur tusan jag fick dit den där texten jag har på sidan som säger att jag är i Pittsburgh? Jag kan inte hitta nånstans där jag kan ta bort den, hur fasen fick jag dit den?! Nån som är bra på de där som kan berätta för mig hur jag kan ändra det?

Sitter annars här och väntar ut tiden. Regnar som bara den ute och kände att cykeln till gymmet var inte riktigt ett alternativ! Så fick låna bilen, vilket betyder att jag inte behöver åka än på att bra tag. Ska på spinning, känns skönt att få gå på en planerad träning så man inte bara såsar runt i gymmet själv. Bra när man inte är så motiverad som jag är just nu, behöver nån galen människa längst fram i salen som kan skrika igång mig lite. Nog för att jag hatar när folk är överpositiva och peppar en när man är så jävla trött så man bara vill nita något.. då vill jag att det ska vara TYST! Men men, kanske har ändrat mig, bra tag sen jag tränade med någon annan än mig själv nu, så då kör vi!

AAAH! måste rusa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0