Hurricane Earl

Vet inte hur uppdaterade ni är men tydligen skulle en orkan vid namn Earl dra in idag. Dock når oftast inte orkanerna så här högt upp, se det som hände mig var att jag blev blöt av ett skyfall och sen var det klart. Blir nog inte värre än så heller. Inte för att man hoppas på det men hade ju varit häftigt att få sig en RIKTIG storm här! Fast är lite orolig över trädet utanför mitt fönster som fäller mindre träd på vår uppfart när det känner för det. Så ingen storm är nog en bra storm!

Sitter nu här efter en heldag med ungarna. Är ju Laborday weekend i helgen så då får visst ungarna vara ledig både fredagen innan och måndagen som kommer. Men det har varit en gaska skön dag, playdates hela dagen så alla har varit sysselsatta och jag behövde nog inte bli arg ens en enda gång. Nu ska jag snart ut och röja på stan, Carlos och hans kompis är så snälla så dom ska hämta upp mig så ska vi åka till North end, Italienska delen av Boston. Aldrig varit där så kommer bli spännande. Ser ut som kom och hjälp mig också.. vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men det är mörkt ute, så ska nog inte vara någon större fara för ingen kommer se mig, HA!

Jag vill ha tillbaka mitt hår.. åsså gånger några fler centimeter. Ska spara nu och köra hårinpackningar och dricka massor med grönt the! Det ska visst vara bra för håret och få det att växa. Börjar ju bli kyligt på kvällarna nu så är väl dags att börja med den där kvällkoppen. Vi får se om jag har någon hästman till jul eller om mitt hår ger upp innan så jag måste klippa det. Asså fasen vad jag snackar goja nu.. nu slutar vi. Gonatt!

Nej! Måste säga vad mina värdföräldrar lyckades med, så kul! For ut med bilen en sväng för jag skulle fixa en sak som inte fanns. Kom hem och pratade med mina värdföräldrar i köket en stund och gick sedan upp på mitt rum. Efter ett tag ringer min värdmamma och frågar om jag är i närheten av nån affär som kan tänkas ha nånting.. blir ju lite stum men säger "emh, I'm in my room...?" vilket skrattanfall det blev. Helt förvirrade men så gulliga ändå! Det var kul!

"Emh, I'm in my room...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0