Klantskalle!

Jag har ju helt glömt bort att skriva om detta!!! JAG SKA HOPPA FALLSKÄRM!!!!!! Fatta, jag ska hoppa ut från ett jäkla plan flera 1000 meter upp i luften och bara hoppas på att fallskärmen utlöser i tid. Kommer bli galet coolt. 2 oktober smäller det, lyfter vi 7:45 på morgonen och möter döden i vitögat, juste, inte utmanar, vi möter honom! Men kommer bli himla spännande och helt klart ett minne för livet, om jag nu inte kraschar!

Sen var ju jag jätte smart igår. Bokade in ett spinningpass för ikväll klockan 19:10.. trodde jag i alla fall. Visade sig att jag hade bokat ett spinningpass imorse klockan 7:10!!!! AAAH! Fatta less man blev där då, va tusan kan dom inte köra samma som oss och lägga ner det där med AM och PM, det är sååååå inte ok. Nåja, ska ta igen det med en powerwalk, ska bara låta mackan jag nyss satte i mig smälta lite så jag inte får håll.

Gjorde även nyss ett inköp av skor. Var så vågad så jag skickade efter ett par. Super snygga boots från en sida som heter Shoeocean.com. Var billigt och bra med 28 dollar så jag slog till, bara hoppas på att dom passar nu också, är ju det som kan vara knepigt när man skickar efter saker. Nåväl, ska ladda inför mitt lilla träningspass.



"Can I call someone?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0