Klart jag gört!

Okej, det var ju inte Helex nånstans om man säger så. Det var gammal musik som mest lät likadant, rummet var pyttelitet med noll syre och jag var inte alls i topform! Men det gick, första 20 minutrarna trodde jag att jag skulle explodera, svettades som en liten gris och bröstet krampa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men jag tog mig över tröskeln och jag slutförde hela passet utan att maska en enda gång. Kände mig så stolt efteråt så ni ska bara veta. Sen när jag kom hem och skulle ta mig upp för mina extremt branta trappor till mitt rum, har två sådana, mamma vet vad jag pratar om. Då kände jag verkligen vad passet hade gjort för mig, kände ju mjölksyran efter första steget, helt galet. Men nu ska vi ta tag i det här, visst då?! Blir två pass i veckan med spinning, sen blir det springa (powerwalk eftersom mitt knä inte riktigt stämmer in med löpet) och allmänt lyfta skrot. Ska nog komma tillbaka på rätt köl ska ni se, så får det bli mycket sallad och lite bröd ett tag framöver. Ni ska bara veta vilken uppoffring det är, jag helt totalt ÄLSKAR bröd, och dom har så mycket olika gott bröd här så det är svårt att inte äta. Nåja, de löser sig!

Klockan är bara 21:15 och jag är ledig imorn.. vad gör vi då? Kanske ser en film! Har redan sett Vampires suck.. and it really did SUCK! Fy fan vilken dålig film, den var för extrem, inte ok! Men ändå bra jobbat att dom hittat folk som inte bara såg ut som dom riktiga skådespelarna utan mer eller mindre hade samma röster. Kanske något man fixat efteråt, men det var bra! Sen om man är uppmärksam, för mig som läst boken märkte det i alla fall. Ni som inte läst boken utan bara ser filmerna har väl kanske inte lika stor koll. Men när dom går på bio i parodin här så kläcker en av dom ur sig hela grejen, snacka om att förstöra sista filmen! Samma sak som när en av mina ungars kompis kläckte ur sig hela grejen om sista boken i Harry Potter.. suck! Men ska nog leta upp en film som jag kan titta på och sen somna så gott. Förhoppningsvis håller sig regnet borta så jag känner att det är värt att ta sig in till Boston under dagen. Gonatt!

"My mama is minding me.. get away!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0