Laborday

Då var den här helgen också över och nu har man måndags ångest. Men det var en rolig kväll med allt man kunde önska sig, trevliga människor, fest, härlig sol och även en dag på stranden. Vaknade upp idag och packade ihop mina saker, käkade frulle och for in till Boston där jag träffade Rebecka. Vi tog oss med tunnelbanan till Revere beach där vi mötte upp Felix och Filip. Spenderade goda tre timmar som man han bränna sig lagomt mycket på. Önskar nu att jag var nyansen brun istället för röd i fejjan, då hade man varit nöjd! Var som tur var bara ansiktet som råkade illa ut idag, resten klarade sig från den rödare delen på färgskalan. Är säkert det imorgonbitti, allt löser sig ska ni se! När vi var less där, eller när Rebecka var less så åkte vi in till Boston där vi satte oss och glodde på Charles river innan det var dags för mig att åka hem. Är himlarns fint där nere ska ni veta, massor med folk som bara sitter runt i kring, folk som är ute och motionerar längs floden, segelbåtar och underbart väder. Så min helg var helt perfekt, och nu är jag helt slut efter långa nätter och massa sol!


Toabild på Carlos fest - Jag och Anette


Den röda muggen!


Revere Beach

Här kommer lite roliga saker som Rebecka kläckte ur sig, bland annat varför asiater är så små. "Jamen de är ju för att dom är som massa fiskar i en jätte liten skål. Dom måste vara små för att rymmas på en sån liten yta.." Sen började hon yra på stranden också om att det inte var så varmt, vilket hon då uttryckte på detta vis, "det är ju inte 'Pötthett' direkt". Jag höll på att garva ihjäl mig! Sen tycker även våra tyskar att ordet "fick" är fruktansvärt roligt eftersom ett liknande ord på tyska betyder något mer snuskigt, nämligen k*ulla.. Så då lägger Rebecka in ordet i en mening istället, "Jag fick min mat.." Detta garva jag även åt något så fruktansvärt också, men grabbarna var värst, var ungefär det roligaste dom hört någonsin!


Lördagens outfit


Nytt örhänge!

Så det var min helg, gonatt!

"Did u say something?... Kind of!... What, China?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0