Last day of summer

Missade ju att skriva igår för jag var så sjukt trött. Men det var i alla fall sista dagen på sommarlovet, vilket mer eller mindre betyder första dagen för mig på sommarn. Det håller ju i sig med 35 plus i en månad till säkert, NICE! Hände inte allt för mycket igår. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde exakt? Eller jo fan.. jag kommer ihåg att jag tappade pizza jäveln på golvet!! Körde in en pizza i ugnen åt flickorna, ska ta ut den och har den spå stekspaden och håller den lite lätt i kanten, var ju as varm. Så precis när jag kommer fram till bänken och ska lägga den på skärbrädan får den för sig att glida av och SPLASH upp och ner på golvet.. suck.. Så jag tog den lätta vägen och körde in lite pommes och nuggets fort som tusan i ugnen istället. När det var klart och jag håller på och hivar upp det, ni tror inte typ en tredjedel av pommesen landar på golvet också?! Fy fan, snacka om att ha en av dom dagarna. Men jag överlevde den dagen också och nu är det bara ett skolår kvar för mig här så jag kommer leva gott med många napar och ledig tid, skönt!

"Då kom hösten då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0