Marshmallows

Kom precis in från att ha grillat marshmallows ute med pappan och ungarna. Helt mys var det, han hade köpt nån stor järngrej som man satt ved i så det gick att sitta på däcket utan att bränna upp huset. Drog fram utemöblerna och kurade ihop oss framför elden medan vi satte marshmallows på pinnar och börja grilla. Himla mys! Annars idag har jag bara tagit det lugnt, gick över till Paula en sväng för hon fyllde år, GRATTIS! Pratade på och mumsade på en liten tårtbit, eller kaka, eller vad det nu var? Panikköpte även en present i fredags åt henne, en ram helt i glas och så stod det "Friends" på en metallplatta på den, mycket fin och väldigt uppskattad blev den också, sattes genast ett foto i den. Så det var min lördag, inte så spännande men helt okej.





Igår däremot var det en väldans händelserik dag. Började morgonen med att åka på gymmet och köra skiten ur mig själv, ville helst lägga mig ner och ta en tupplur, men det gick inte! Jag tog en dusch och började halvfixa mig samtidigt som jag städade mitt rum. Tog äntligen tag i mig själv och dammsög hela våningen, även trappen upp! Ni vill inte veta sist jag dammsög, men det var ett tag sen ska jag då säga. Så nu är mitt rum rent och fint. Tog och plockade ihop mina saker för att ta mig in till Boston och sedan vidare till Sophia. Där emellan stannade jag på H&M för behövde köpa en liten sak till kvällen outfit, såg en skit snygg bandu bh förra veckan och bestämde mig för att köpa den för kvällen. Blev himlarns snyggt under mitt blåa linne. Sophia fixade sig och så fick vi himlarns bråttom, gick in på donken för att fixa lite käk, dock fick jag fel grej så fick inte nog mkt mat, en pytte liten kycklingburgare bara. Men hanns inte fixa, var snabba ryck ner i tunnelbanan, som vi ändå fick vänta på i 30 minuter. Sen när vi väl kom på tåget så stannade det mitt emellan två hållplatser och stog där i typ 20 minuter. När vi väl kom till andra hållplatsen var vi tvugna byta tåg för det var ju bevisligen något fel på det. Dock kom alla jävla tåg förutom det vi skulle med så fick vänta i ytterligare 15 minuter. Sen när vi kom på det tåget så efter några hållplatser blev det helt plötsligt så att tåget inte skulle stanna på vår hållplats så fick gå ut igen och ta nästa tåg. En resa som borde tagit 30 minuter kanske tog oss en och en halv timme!! Så festen vi skulle till i New Hampshire blev ju inte av, utan vi for hem till Martin istället och inväntade efterfesten, som blev lyckad! Jag och Sophia var helt knäppa, och då säger jag utan alkohol. Alla trodde att vi druckit, eller att det var något seriöst fel på oss.. men säger jag GUUULAA BAANAANEER så vet iaf Fian vad jag yrar om! Ni kommer snart också få veta när jag lägger upp videon på facebook. Men som sagt var det en lyckad kväll, blev avsläppt hemma där vid fem tiden på morgonen så jag var nöjd. Tog mig i säng och sen var den dagen slut!




Sophia och Martin, sjuuukt laddade ;)

Så nu sitter jag här och ska ta och sen en film innan jag nattar. Btw så såg jag en sjukt bra film i torsdags, Play the game hette den. Både killar och tjejer kan se den, romantisk komedi men himla lurig och extremt rolig. Inte asflabba rolig, men den är riktigt smart. Så det är ett hett tips, se den! Men nu ska vi lägga ner, natti!

"Inte vilka hester som helst, utan floooodheesteer.."


Kommentarer
Postat av: fian

awesome night! Och jag vill se videon med gula bananer ;) hahaha, floooodheeeesteeeeer!

2010-09-20 @ 21:02:38
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0