Nöööörd!

Sitter här nu och väntar ut tiden så det är exakt 36 timmar innan spinningpasset börjar som jag ska boka. Måste ju sitta såhär för det tar ju 3 sekunder så är dom borta dom som börjar 9:15. Lovar dock att något kommer gå galet så jag inte får en plats, att datorn lägger ner eller att det bara inte går att boka. Det är 12 minuter kvar nu, väldigt spännande det här, RAFFLANDE! Sitter här med en kopp te och är helt paralyserad av nervostitet, vad kommer att hända?! Te kopper är dock för min onda hals, känner hur det svället för varje sekund.. nej inte allergisk reaktion, utan en vanlig förkylning är på väg, i värsta fall halsfluss!! Och jag som inte har nån läkare här att gå till, isch då! Hoppas att det går över, sova tidigt och dricka mitt goa gröna te och massor med vatten. Det här löser sig ska ni se.

Min måndag var i alla fall väldigt trevlig. Lite svårt att få upp ungarna dock men vi tog oss till skolan, och se förebilden här då, var sena så då säger jag "ni får strunta i att borsta tänderna, vi har inte tid!!" Kul att man får till svar då av minstingen, "But Jenny, u know we do HAVE to brush our teeth?" MEN JA! Det är klart jag vet, men ska ni snosa till jäkla halv åtta och vi måste åka strax innan åtta så får ni fasen vara LITE snabbare! Men sak samma, tror inte dom får 1000 hål av att missa en tandborstning, eller? Sen for jag i alla fall hem och inväntade klockan för att Paula skulle hämta upp mig för att åka till Mallet. Har ju inga pengar, verkligen inte nu när jag ska och hoppa fallskärm.. galenskap. Så jag minimerade mig ner till ett par örhängen som var himla läckra. Massa små kors som hängde på kjedjor.. funderar på att sätta ihop dom så det blir som ett av det, vad tror vi om det?

(tänkte lägga in en bild på örhängena här.. men gick inte så bra med det..)

MUHAHAH! Bokade jävlart exakt 9:15 nu!! Fan vad bra jag är!!

Sen har jag varit ock tränat idag också, som vanligt. Inga konstigheter, massa svett och en timme borta där, känner vi väl till? Men nu ska jag kurera mig, bädda ner mig i sängen och dricka klart mitt te, gonatt!

"Prime number.. did u do this in 5th grade?"
"Emh.. who knows..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0