Ny spunnen och ny duschad

Vaknade imorse och till min lättnad hade jag inte ont i halsen, så underbart! Har istället en super rinnig näsa, täpp u know. Kom ner i köket imorse och börjar prata, ungarna bara kollar på mig som om jag är en ailien eller nå.. "what happend to your voice?" Pappan vänder sig också om och kollar på mig, frågar om jag är sjuk. Till att börja med, ja de hörs väl? Sen så blev jag ju redan sjuk igår, är ganska så stensäker nu på att jag hade feber igårmorse. Men sak samma, är halsontet borta så är det ju bara gasa och köra!! Så jag släppte av ungarna på skolan, grymt tidigt för en gångs skull. Bilade till gymmet och drog lite styrke och sen spinningpasset som jag verkligen trodde skulle ta död på mig. Tror faktiskt aldrig ett spinningpass har varit skönare, kanske ska ha täppt näsa oftare så man spinner bättre? Eller så var det min suveräna frulle imorse, havregrynsgröt och en knäcke macka med kalkon, kan JAG bli nyttigare än så? Inte troligt mina vänner! Sen var det lite intressant också, instruktören körde passet helt i mörker, bara en liten lampa där hon var för att se vad hon gjorde, det var väldigt avslappnande ska ni veta. Inte behöva känna att någon glor på en eller att känna att jävlart kärringen bredvid mig spinner ju fan snabbare och tyngre. Ska försöka pricka in hennes pass oftare, riktigt bra, pluspoäng där!

Inte länge kvar nu tills ungarna ska hem.. eller det är dryga timmen. Men det går himlarns fort om man inte väljer att planera sin tid! Ska ner nu och fixa mig lite lunch, mums! Ikväll ska i alla fall Hannah komma hit så ska jag slinga hennes man, eller vad det nu blir. Hon har MYCKET hår, så får se hur lång tid det kommer ta, och hur många förpackingar med färg!? Men kanske glider in med ett till inlägg ikväll.

"Can we leave now?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0