Oj så spännande!

Var på gymmet idag och bestämde mig för att jag helt seriöst måste börja gå på lite pass så man får lite motivation. Så när jag kom hem drog jag fram datorn och bokade in ett spinningpass, oj så spännande! Kommer vara lite läskigt, jag vet ju hur ett spinningpass går till, men det är alltid lite läskigt när det är nytt. Jag vet i alla fall var spinningsalen är, inte så stort gym, så måste inte irra runt som en förlorad vante och se dum ut för det i alla fall. Så nu måste man tagga inför det, kom igen nu Jenny!

Det är 40 minuter sen jag slutade jobba.. och jag har tillgång till bilen. Ska till mallet imorn men funderar på att åka dit redan nu bara för att. Ska dit imorn ändå, men åh, när jag väl har bilen så kan man ju ta och göra nå utav det. Men är ju som själver och alla jobbar, eller dom som bor nära jobbar i alla fall. Men jag får väl ta en kväll och bara ta det lugnt kanske. Kommer bli fart och fläng hela dagen imorn så kan bli trött. Fick ju ingen nap idag eller igår och kommer inte få någon imorn. Alltså kommer tillstånder vara halvdöd, INTE ok! Fast kanske, ska fundera nån minut till sen får jag se om jag åker..

Min dag har inte varit så spännande annars. Ungarna slutade som vanligt tidigt och får åt alla håll och kanter med playdates. Jag satt hemma och mest stirrade ut i tomma luften som jag alltid gör på onsdagar för det finns inget att göra när jag inte direkt måste vara med barnen mer än vakta dom. Ganska skönt kanske, men ändå lite tråkigt i längden. Men ska ta tag i mig själv nu!

"I didn't do it!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0