Reseplaner?

Jag måste börja fundera påriktigt nu. Om jag ska ta västkusten nu i höst eller om jag ska ta det när mitt år är över. Men tar jag det nu i höst kan jag kanske hinna med och ha råd till att åka till Miami innan jag åker hem också. Inte ett så svårt val kanske, vill ju se båda! Men det kommer bli att spara pengar nå så fruktansvärt. Förhoppningsvis får jag låna bilen ikväll så jag tar mig till Starbucks och kan prata med lite folk om det är någon som är sugen på att hänga med till västkusten i höst eller vad som kommer hända?

Idag var jag äntligen på gymmet igen. Oj vad skönt det var! Men hade lite problem på löpbandet, tror jag sknöt skorna lite hårt så mina fötter höll på att krampa ihjäl. Tyvärr var det redan försent så att knyta dom lösare hjälpte inte så mycket. Men jag körde på ändå och kommer säkert att skapligt med träningsvärk imorn, hurra! Har även hunnit med att tvätta ungarnas kläder idag. Jag fattar inte hur dom gör men efter helgen är det så sjukt mycket tvätt så jag skulle kunna drunkna! Tvätt är ju inte heller det roligaste man kan göra, så är inte så taggad. Har kvar att vika den också men det löser vi sen. Hunnit med att skriva på min skoluppgift för helgen också. Tog ett snabbt beslut och bytte från invandringen till att skriva om Halloween istället. Vet dock inte om jag kan få ihop fem sidor om det heller, men man kan ju alltid prova. Nu är det så jäkla varmt i mitt rum så jag kan fasen inte tänka. Ska hämta ungarna på en liten stund så ska avsluta.

"Jag vill ha en svensk munk!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0