Starbucks eller inte starbucks?

Funderar på om man ska orka offra några dollar i tanken och åka till starbucks ikväll. Hade varit trevligt att träffa lite folk. Men nu får jag inte tag på Anette, så vet inte hur det här ska sluta. Ska ringa henne, bara skriva klart.

Var i alla fall in till Boston idag och mötte upp med Sophia. Shoppade lite, självklart.. ville ha två till sånndär skjortor som är lite genomskinliga från H&M, så det blev en vit och en grön sådan. Sen har jag köpt tåringar, tänkte att mina tår är ju fan lika långa som min systers fingrar så klart dom ska ha ringar! Blev i alla fall ganska läckert, tänker inte ta kort på det för min tår är inte dom vackraste, men dom blev i alla fall lite snyggare med lite bling! Tog mig hem sen och hämtade ungarna, lyckades döda en timme på skolgården, flickorna lekte på lekplatsen och pojken spelade amerikansk fotboll med några vänner, så det var skönt. Satt i solen med Paula, en tysk au pair och mådde gott. Sen när vi kom hem kände jag mig så dum. Ungarna måste ju göra sina läxor men lilltjejen ville ha hjälp, hjälp=jag gör det åt henne. Funkade ju inte så, så hon spenderade hela två timmar med att skrika och gråta över det medan hon samtidigt gjorde läxan so egentligen borde tagit 20 minuter för hon kunde det redan, hon ville bara inte. Efter ett tag blev det så hysteriskt roligt så jag fick verkligen hålla mig för skratt, förlåt! Men hon fick det gjort i alla fall och så var det över.





Får som inte tag på Anette, och svarar hon inte väldigt snart så kan vi ju glömma Starbucks. Ska tracka henne med mobilen ett tag till så ser vi vart vi hamnar, tjingeling!

"But it's not fair!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0