Vad gör man?

Vad gör man när ungarna inte lyssnar? Vad gör man när ungarna bara skriker åt en? Vad gör man när ungen grinar för absolut ingenting? Vad FAN gör man? Det man bör göra är att ignorera, vilket man gjort nu ett tag, så jag skrek den här gången, oops! Nåja, allt löste sig, tycker bara det är himla onödigt att göra världens scen av att inte få leka med en kompis? Nog för att det är ju deras liv, det är ju de dom gör, leker, så tar man bort det är ju hela världen förstörd. Tips till andra au pairer, ska ni ta bort deras liv, se till att ge igen det en annan gång.

Tog mig till gymmet i alla fall efter jag släppt av galningarna. Behövdes ska ni veta, eller behövs! Imorn blir det spinning igen, bränna bränna bränna!!! Snart lunch dags nu, vilket är väldigt snart hämta upp ungarna också. Nu gäspar man också, ska nog lägga mig ner en stund så jag orkar resten av dagen, jobba 6 timmar i sträck nu blir det. puh!

"Why do u even wanna me a nanny then?"
"GOOD question right now!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0