Väldigt varmt

Vi har tagit oss in i september och det är rena rama Grekland här. Har för tillfället plus 27 och knappt ett moln på hilmen. Passade på att gå ut en dryga två timmar och njuta lite av sommarens sista strålar. Men med tanke på hur sjukt varmt det är här än så känns det inte som att sommaren är över på länge. Som Danny sa igår, sommaren är ju nästan över, om en vecka kommer det BARA vara plus 26 grader.. ÅH herre gud så kallt då! Så jag kommer nog må bra ett tag till här och inte behöva betala för solarium på ett bra tag. Så jag mår bra, oh ja!

Gårdags kvällen var hemskt trevlig och hemskt blöt, HA! Orkanen Earl slog ju till rejält så det börja ösregna, som tur var hade man ju ett paraply så jag blev bara blöt om fötter och ben. Men stackars Carlos och Danny var däremot blötare. Ska ju nämna på också att det var Dannys paraply jag hade, förlåt! Vi åkte i alla fall till North end vilket är den äldsta delen av Boston som även är italiensk. Var himla mysigt och vi satte oss på ett fik och bara pratade. När vi var nog blöta och kände oss klara för kvällen körde dom hem mig och där var min dag över.

Så nu sitter jag här och skriver ett tidigt inlägg eftersom jag inte kommer vara hemma ikväll. Carlos fyller år imorn och det firar vi in med fest idag, ska bli himlarns trevligt! Ska vila ett tag nu, blev ju som lite sent igår och gick upp relativt tidigt idag så måste spara på krafterna.

"So, I had a latte in the middle of a hurricane.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0