Var nog en dålig ide..

Sitter här och svettas som en liten gris (djuren igen Hannah!!), var nog en dålig ide de där med spinning imorse. Efter jobber trodde jag att huvudet skulle explodera, var så täppt i näsan. Är fortfarande lite täppt, men fick nå piller av min värdmamma som tydligen skulle "torka" upp näsan, vet inte hur bra de funka igentligen? Tog en ipren på det också så fick bort huvudvärken.

Hur som helst, Hannah åkte precis hem. Hade världens träningspass med att färga hennes hår, blonda blondiner vill bli blondare blondiner. Men är man svensk så är man! Jag skulle vilja ja långt hår också.. och kanske lite blondare, ska förska lösa det på nå sätt utan att döda mitt hår. Men hoja, ska lägga ner nu och sova, sen ska jag sova hela jäkla dagen imorn innan jag ska hämta upp ungarna och sen jobba ända till klockan åtta imorn kväll. Sen bär det av till Kanada på fredag, taggad!!!

Sen måste jag få lägga till lite politik.. ärligt. jag vet inte blått eller rött längre riktigt? Vad väljer man, vad är egentligen bäst? skulle inte det ena kunna vara bättre än det andra genom att bara ändra på en del saker? Nåja, det är en fråga jag får ta om fyra år igen, ska läsa på det där. Hannah, upp med böckerna och google nu!! Gonatt!

"aaaaah, it's sooo HOT!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0