Vill vara i Sverige nu..

Gick in och kikade på weekdays hemsida och hittade ett helt fantastiskt linne som jag VILL HA! Men då finns ju bara weekday i europa, snyggt! Så om nån i Stockholms trakten eller Göteborg där känner för att kila in på affären åt mig och köpa detta linne så skulle jag bli himlarns glad i alla fall!

MTWTF SS WEEKDAY
Easy Single black - Feel free to make a girl happy!!!

Var i alla fall på gymmet imorse, drog en överkropp och sen dödens spinning på det. Men tror jag hittat min instruktör nu, hon var riktigt bra den här. Jag har som reagerat på att alla andra bara kör, dom cyklar och säger inte så mycket. Men denna, hon pratade väldigt mycket om hur man skulle cykla, hålla axlarna, använda benen osv, riktigt bra, för jag har ju inte gjort helt rätt utan nu med lite tips gick allt mycket bättre och lättare framförallt, orkade tyngre och längre. Så nu har jag svidande lår och öm rumpa av träningsvärk, aj! Men så värt det, och så värt det när jag väl kan få komma i mina jeans nu när det börjar bli kyligt, vill inte gärna gå runt i shorts hela vintern. Men nu kurrar mina mage så jag nästan mår dåligt, LUNCH!!!!

"They need to have vegetables to every meal.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0