Asså FASEN!

Måste bara få beklaga mig lite, verkligen inte världens undergång men är man stressad känns allt som världens ungergång. Skulle ju på denna spin-core på Helex dårå, för Martin som sagt satt nå griller i huvudet på mig. Gick faktiskt över förväntan, bara se vad skadan är imorn! Men i alla fall, far min skulle ju tvunget tvätta bilen denna dag så jag var tvungen ta bussen eller gå. Så bussen som går här utanför mig då gick ju inte så jäkla bra så jag satsade på en buss lite längre bort då iställe. Men mins ni att jag skrev att jag inte hade pengar på busskortet igår.. kan ni ju tro då att tyvärr kom ingen busskorts fe och satte in nya åt mig. Detta kommer jag på när jag sitter och väntar så gott där nere på bussen och har INGA kontanter. Då blev jag gode less. Var ju ett tag kvar tills passet började, men ändå inte så sugen att gå över den så kallade banken. Sen hade jag bara träningskläderna på mig så inte så dressad för blåsten som förekommer över denna bank. Men vad gör man? Var ju bara att knalla. Men nu såhär när jag sitter här så var det värt det, var nära på att gå hem och skita i deta hela, men helvete jag kan ju inte ge upp! Så nu tog jag ut pengar så jag får ladda kortet på bussen imorn iställe, förbannat säger jag då bara.

Men nu till GODA nyheter. Jag ska på arbetsintervju imorn!!!!! Förstå om jag får detta jobb kommer jag bli ÖVERLYCKLIG! Så nu håller i alla fall jag tummarna så dom snart inte bara är vita utan snart blöder dom utan att jag har någon som helst blodtillförsel i dom. Tycker inte ni att jag gör som fina målade bilder av hela det här? Men nu ska jag glo TV med mor och far och sen blir det myyys på de.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0