Bara för att jag vill dö..

Nej det vill jag ju inte!! Hade bara ingen bra rubrik så jag tog i lite extra istället, har inget med saken att göra. Sitter här i mitt nya rum och kisar mot solen ut genom fönstret som håller på att gå ner bakom skogen. Känns det inte underbart med sol och värme nu, behöver verkligen detta! Var mysigt på stan med syster, vi satt på KH trappen men blev lite för blåsigt så vi sökte oss in på fiket i Smedjan där vi satt ett bra tag. Till slut kom kamerorna fram, så då var det blixregn som gällde. Fick en del riktigt najsiga bilder på min fina syster. Hon vet det inte själv, men hon ser så fin ut på kort, finis!



Ikväll blir det film hos Adam, typ hundra år sen man såg honom! Ska hämta upp Linda och hyra film på Kvantum, sen blir det raka vägen till Adam då. Vet inte hur han tänkte när han släpper iväg två tjejer att göra filmvalet för kvällen, men det kan bli spännande!

Hade nyss mor och far här inne i mitt rum.. lite stökigt som det alltid är i ett tonårsrum.. nej fan, jag var inte tonåring längre!! Är som att jag missat ett år när jag var i USA, jag fyller 20 och inte 21 till sommaren. Men så länge man känner sig ung så! Nu ska ja ladda upp nån bild och sen får det va me de.


Sjukt fräna snoddar. Vanlig snodd och sen drar man dom där plastbanden runt om, blir en riktigt fräsh look till en vanlig tråkig hästsvans.

xoxo

Kommentarer
Postat av: fian

SAKNAR DIG! Luleeee, är absolut mitt första stopp när jag kommer hem, behöver sofia&jenny time! <3

2011-04-15 @ 18:43:54
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0