Bollaaaa!

Sitter här och ska snart iväg och bolla boll på basket. Måste ju bara pumpa den typ var tionde minut för den är pajj! Men det ska nog gå bra, bara jag inte sträcker mig igen. Annars var ju denna dag himla inte så händelserik alls. Blir att träffa folket efter basketen på Roasters för fika, eller med mina fem kronor på kontot blir det mest prat för min del, väntar på dom där extra försäkrningspengarna. Sen måste jag fråga vart tusan min deklaration tagit vägen, för jag är ganska säker på att jag jobbade lite i alla fall 2010 innan jag åkte till USA. Men en bild för Boje! Färgade ögonbrynen i brist på annat idag, vet inte riktigt hur färgen känns, men vanesak I guess!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0