En dag som denna

Borde jag vara sjukt glad, vädret är helt amazing och ska snart in och möta syster och sen ikväll ska ja träffa folket, får se om de blir bowling och film eller bara film. Men jag är SJUKT irriterad!!? Vad är det för fel på mig, känns som jag har världens flod med pms humör fast jag inte ens borde ha det, verkligen inte. Imorse var ju lite gorm i och för sig, kanske därför, vaknat på fel sida helt enkelt. Var tvungen gå upp klockan sju för att ta en dusch för nån snubbe skulle komma klockan åtta och riva ut toalettstolen så det skulle inte gå att duscha efter det. Så säger pappa att när han går plingar han på dörren så du kan låsa. Så gör jag det, går och lägger mig igen men då jävlar drar något som låter som en damsugare turbo 3000 igång, höll på att skita ner mig! Men fattade ju att det var tydligen något nödvänidigt för själva processen. Då efter 10 min plingar det på dörren igen, går och låser upp och tänker va fan gick han för å ville ha mig till att låsa om han ändå skulle in igen. Men då skulle han bara säga att jag inte fick dra ut sladden och att han skulle vara tillbaka klockan tre. Då säger ju jag pappa, måste JAG vara hemma klockan tre då också? Ah, mongo! Sen går ju turbo 3000 igång var tionde minut ungefär och jag skiter ner mig lika mycket varje gång, kommer dö av hjärtinfarkt snart!

Men hoppas cykelturen in till stan ska friska upp mig lite. Har en dålig hårdag idag också. Blev ju skitfint när hon klippte, men gud förbannat jag tycker det känns kort (är absolut inte det). Platt och jävligt.. FAN vad jag skulle gnälla. Ne nu ska jag sluta med detta och hoppas på bättre tider, so long suckers!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0