En lista för jag har inget bättre för mig

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag bodde i USA
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inge nyårslöften?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte det.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? USA och Kanada
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett stabilt liv
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8e Mars
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag klarade av ett år i USA utan att ge upp
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? Alla minnesvärda resor jag gjorde
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fina vänner jag fick
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Nothin' on you, Airplanes, Billionaire
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var nog lit både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar
18. Hur tillbringade du julen? Med värdfamiljen i USA
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Pretty little liars
21. Bästa boken du läste i år? The last song
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min familj på besök i USA
25. Något du önskade dig men inte fick? Uppskattning
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på Cheesecake Factory med familj samt värdfamilj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Skulle ha varit mer envis
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Onödigt ful, orkade aldrig klä upp mig
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alex Pettyfer
31. Vem saknade du? Min familj
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla galna au pairer som förgyllde mitt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-20 @ 17:27:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0