Fy fan va bra!

Åh vilken bra dag detta blev. Höll på att mörda syster på gymmet för jag var så irriterad, men fy fan denna dag är så bra! Åkte hem till syster i alla fall och hjälpte henne med tvätten lite. Sen lagade jag mat, tacos, som man njöööt av. Efter detta utsökta måltid blev det Helex som vanligt där vi körde ben. Vi sket i att liksom värma upp, dålig ide, försök inte träna ben innan ni joggat igång lite, dom dör. Jag fick sådan syra och kramp att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Ville sätta mig i ett hörn och tjura ett tag, men jag tog mig samman och körde på så gott jag kunde. Men nåde ont gjorde det. Sen kände jag att jag ville skämma bort mig så när jag släppt av syster hos en kompis åkte jag och solade. Perfekt plåster på mina ömma ben, underbart skönt var det.

Så nu sitter jag här och har mycket tråkigt. Helt ensam en fredag kväll.. what to do? Men får se vad man hittar på. Troligen drar jag väl igång en film eller nå, kanske något maraton. Alla möjligheter finns!


Systers balkong idag, SKÖNT!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0