Glad påsk!

Kom hem för inte alls så länge sen från farmor och stugan. Hade det hemskt trevligt och av någon anledning går jämtön/strömsund på sömnpiller för man blir helt död när man kommer dit, känner verkligen lugnet. Var imorse jag tränade på Helex innan det bar iväg mot farmor för påskmat, och påskmat blev det! Jag var så mätt så både jag och syster däckade en timme i soffan. Hade lätt kunnat ligga där resten av dagen, men arbete väntade. Så vi tog oss upp och lyfte ut vinterdäcken som skulle in i garaget, ont som fan gjorde det i armen på mig, lagomt mör nu. Måste fått en riktig stukning, kan inte förklara det på annat sätt. Men det ska väl också gå över nån gång. Sen åkte vi då ut till stugan där vi drog ner värmen och nu allt vad fader ville att vi skulle göra. Sen satt vi utanför bastun en stund i solen och bara mådde gott. Skön dag! Ska se vad kvällen bjuder på, tjingaling!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0