Godmorgon Luleyo!

Tydligen måste jag skriva en roligare blogg samt börja lägga in fler bilder. Fick dessa klagomål igår så vi får se hur detta ska lösas. Börja jobba på lite fler bilder är väl inga problem, gäller ju bara att ta sig tid att ta några, men det löser vi. Skriva en roligare blogg däremot vet jag inte. Jag skriver ju vad som kommer mig för eller om jag gjort något roligt nyligt. Men just nu står det ganska still. Åker till Sthlm om tre veckor, men det är ju först då det. Men kan lova er att efter det blir det en massa roliga inlägg och en MASSA roliga bilder. Men som sagt ett bra tag kvar tills dess. Men ska bättra mig på bildfronten, svär på den Boje!

Nu ska jag gå och kika på min mor lite, apa i bur, muahha! Ne, men hon är sjuker och tydligen så pass så hon stannade hemma idag fast hon inte ville. Knäpp mor, vill gå till jobbet när hela kroppen skriker NEJ! Men ska se hur hon står sig om hon behöver något. Så tjingaling så hörs vi kanske senare, basket och fika med folket på schemat idag!




Sådär ja, två bilder från i lördags, nu äre fest, woop woop!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0