Grattis mamma!!

Idag har moder fyllt många år, visst var det 25? Eller som hon sa, 2a och 5a var rätt sen vilken ordning dom kommer i är ju inte så viktigt. Men det blev i alla fall att åka och klippa sig med henne (mitt hår är SÅ kort nu.. tycker jag) och sen tränade vi en sväng på helex för att sedan promma hem till gomiddag och presentöppning. Så denna dag var ju inte alls dum, eller det där var ju bara eftermiddan. Först sms/ringde Linn klockan nio imorse och väckte mig, skulle möta henne ett i stan. Sen halv elva ringer Joss och väcker mig.. möta henne klockan 12 i stan, så det var väl slut sovit för mig där då. Men det var mysigt, gick runt lite med Joss och sen blev det då sushi med Linn, gott gott och kul att ses!

Nu sitter syster i min säng och ska kanske gojja lite med henne innan hon ska ta bussen hem. Sen föresten så slog oturen mig inte  bakhuvudet men i benet. Sträckte mig samma dag jag skrev förra inlägget i låret. Första jäkla övningen på basketträningen, då fick min kropp för sig att säga stop! Men skiter i den, tar nya tag nästa vecka för nu ska det då ta mig fasen vara OK. Men som sagt, vi höres en annan dag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0