Har jag haft nå annat än bloggen att göra idag eller?

Jo, jag har tagit hand om min sjuka mor och jag har tränat på Helex. Så jag har inte bara suttit här. Men det har varit en intressant dag med mycket upp och ner och fram och tillbaka. Jag har även växt några extra centimeter och ser verkligen att jag utvecklats som person under mitt år i USA. Känns skönt att de förändring när det är till det bättre. Ska snart iväg med Marcus och handla.. leka vuxen en stund, ha! Men ska bli kul att tjöta med honom lite dårå.

Men nu jäklar Boje kan du inte klaga på mina uppdateringar, och jäklar jag ska skicka in en bild i detta inlägg också, eller kanske två!


Visar upp örhänge från Gina Tricot


kiss me ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0