Helgens koma

Försvann lite men varit mycket i helgen så inte riktigt hunnit! Men nu är jag tillbaka och ska krafsa ner helgen tänkte jag. Lördagen blev det att göra syster sällskap på helex, jag vaknade med halsont och ville inte utmana ödet. Sen gick vi och köpte go lunch och satte oss på KH trappen. Ska säga er att ni som satt i bara tisha.. det var inte SÅ varmt. Men det var skönt i alla fall. Sen kom Gojjan och fixade min trasiga nagel och vi pratade lite om söndan och om allt möjligt. Sen när hon gått hem får man panik meddelande på facebook, "Strumpaan, skit i att mysa så går vi ut ikv!!" Och klart det blev så! Lite förhak här, sen mellan hak i stan och sen dansade vi på Olivers heeela kvällen, helt sjukt kul var det! Sen blev det Max, as always och så hojjade vi hem, lysande kväll.

Söndagen mådde man som man förtjänade. Rätade dock på sig och när dagen närmare kväll blev det att fixa sig igen. Var nära på att stanna hemma, tog ett tag innan jag masade mig in i duschen och ryckte upp mig. Dock blev det helt nykert och jag agerade chaffis. Kan säga att det var fett värt! Var hemma hos Jenkan och sen blev det den där krogfesten igen, bananskal säger jag då också. Men vi tog oss in och vi orkade dansa till kl 2 sen gav vi upp. Då tänkte vi att Max hade suttit fint, kör till driven men icket det var ju stängt! Även i stan.. fattar inte hur dom tänkte där riktigt? Men det fick bli att åka hem då. Hade riktigt kul, trodde inte att krogen kunde bli så lyckad när man var nykter, men se så fel man hade!

Sen igår, måndag, åkte jag och syster till IKEA. Köpte mig en ny datastol, som jag än inte snickrat ihop, men ska, efter jag gått ut i finvädret. Var en sväng till farmor och fick äta grillat till middag, tror ni det var nå gott?! Sen åkte vi bara hem och kollade film, eller jag kollade film, syster var knäpp som vanligt och for på Helex som vilken annan dåre som helst. Ska dit ikväll, men blir nog inte 5 km på bandet och sen ben, blir nog något annat! Men nu ska jag ta mig ut på gården och soooola. Less på att städa, som en vis man sade, städa kan du göra sen!





xoxo

Kommentarer
Postat av: Fiaaaaa

Snyggis! Miss u

2011-04-26 @ 15:51:17
URL: http://Rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0