Inväntar rätt moment

Sitter här och inväntar rättan stund tills jag ska bege mig in i duschen för en magiskt upplevelse.. jag ska bli REN! Ni vet, en såndär med horn.. nej skojar. Men jag brukar alltid vara klar så himla tidigt för jag hatar verkligen att duscha så det tar mig inte många minuter och sen ska man ju bara dra på sig kläderna och sminka sig så är man ju klar, kan man ju utföra på en halvtimma?

Så nu sitter jag här och hoppar i takt till musiken med ena benet, faktiskt inte det lättaste samtidigt som jag skriver, går lite hackigt.. måste träna på det. Men dagen har hitills varit himla bra. Förutom vädret har jag hunnit med massor. Jag har dammsugit heeela huset åt mor och far, snällt av mig. Tror jag skrev de i förra inlägget att det var mot en liten peng också, men jag är fattig, ok?! Sen har jag tvättat kläder, upptäckte att troslådan var väldigt gapande tom och mormorstrosorna vill man ju gärna bara spara till speciella tillfällen. Mellan tvätten där då tog jag och hojjade till systemet för det vankas kalas ikväll. Sen hojjade jag vidare till syster där det blev plågoanden själv med en prommis runt sjön. Dock var jag inte beredd på det så mina nya converse gav mig ju inte alls blåsor.. så när vi kom till en busshållplats närmare stan tog jag bussen sista biten.. mest värda 12 kronorna i hela mitt liv! När jag väl kom mig tillbaka till syster blev det dags för middag, gjorde gogo köttfärssås och pasta som man fick lite matkoma på. Vilade en stund i soffan och sen blev det att hojja hem.

Så ja, nu sitter jag här och försöker fördriva tiden så gott det går med ett inlägg. Men ser ju nu att jag skulle ha skrivit saktare, eller kanske studsat lite mer med benet så jag hade fått svårare att skriva för detta gick ju fasligt snabbt att krafsa ner. Men jag kanske kan läsa en bok.. vara lite nyttig. Men woop woop för ikväll då!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0