Jag dör nu tror ja

Första basketträningen efter två låååånga år. Vem är död, jag är död! Varit på stan idag igen också och sökt fler jobb. Satt och skrev ner alla som jag sökt för dessa måste man ju tydligen redovisa för arbetsförmedlingen dårå, ganska logiskt kanske. Men i alla fall, jag har sökt 25 jobb so far, 14 på stan, 6 över platsbanken, 3 på stan som sagt nej samt en som sa kom tillbaka i maj/juni sen ska jag återkomma till 3 i veckan för arbetsledaren var inte där idag. Så sammanlagt 32 jobb. Så jag tycker i alla fall att jag borde få nånting?! Efter detta blev det kaffe på KH för att ladda lite inför basketen. Tror kanske kaffen där drog på energin lite, men fy fan jag är SÅ död. Träningen slutade för 2 timmar sen, men jag tuppar av snart, jag dör nu tror ja! Men det var fett kul så nu är jag tillbaka.

Ska lägga ner det här nu och lägga ner mig själv också, i sängen. Ha de bäst!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0