Lördag

Då var det helg igen. Varit hemma dryga veckan nu vilket känns som för alltid. Ska bara skriva snabbt innan jag ska åka tull syster för en utekväll. Känner mig dock jävligt opepp av någon anledning. Kläderna känns obekväma och jag känner mig ful. Inte satt nå smink än, men fy fan byxorna jag har är inte sköna att sitta i. Förhoppningsvis går detta obehag över snart. Var ju ut en sväng igår så inte fått mig så mycket sömn i natt, så känner mig sjukt sliten. Men det var trevligt igår så ska inte klaga!

Sen har jag ju tagit en oskuld idag, jag har för första gången gått på systemet i Sverige! Skriver i Sverige för jag fuskade ju en gång i Kanada, men dom kollade inte ens leg på en där så det räknas inte riktigt. Så nu ska det smuttas lite ikväll och förhoppningsvis blir det trevligare än vad min magkänsla säger just nu, för jag är inte bekväm i mig själv men vette fan vilka andra kläder jag ska ha på mig. Är en sånhär DÅLIG dag när inget passar känns det som. Ne sluta vara bitter-fitta så kör vi nu, ALL IN!

Nu ska ja iväg!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hannah

du som är så snygg jenny! ut och slå en av alla dina tusen klackar i taket nu, haha :)

2011-04-02 @ 21:53:11
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0