Miss my friends

Trodde jag hade tappat bort ett väldigt värdefullt kort i flytten mellan min rum här hemma. Bara två meter emellan man heter man Jenny Ström kan man lyckas med mycket. Men hittade det som tur var och det fick en hederplats på hyllan. Go flickorna från Reading som gjorde mitt liv lite lättare. Nästan så jag grät när jag fick det. På baksidan står det "We love you and gonna miss you So much! We hope you had a great time with us! And to remember our time! Here is a little picture! Kisses and love Gladys & Christin" Miss uu!!!! Men snart kommer i alla fall Christin hem så då ska jag försöka ta mig ner till Tyskland och möta upp henne. Alltid velat åka till Tysklad, tycker det är skitfint där nere. Så det blir spännande, kanske lite oktober fest! Men nu ska jag lägga mig i sängen och mysa ner mig med en bok.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0