När är det min tur då?

Gottfolk gottfolk, hela huset ligger i feber och sönderhostade halsar.. ALLA utom jag. Så när är det nin tur dårå? Tror inte jag haft feber på, ärligt mins jag inte sist jag hade feber? Men det ska väl slå mig också, bara snälla efter helgen! Håller tummarna.

Varit annars en sjukt seg dag. Varit slö som bara den och dog två timmar i soffan. Började kolla film med mamma för jag hade tråkigt men jag somnade istället, oops! Men tog mig samman och for på träningen i alla fall. Vi var bara sex pers så lite halv segt sådär. Men gjorde det bästa av situationen. Min axel gör dock jäävligt ont, dom där juniorerna som ska var så små är fan inte så små, och dom är ganska hårda också. Så nu gör det ont på lilla mig. Är lätt två huvudern mindre än allihopa, minst! Men kul med basket, syster var ju där också. ASkul bara att hon är lika bra som alltid och varit borta från bollen i fem år, det är lite orättvist. Men ändå bra, slipper jag skämmas för henne.. HA! Skoja bara.

Jag ska försöka dyka in i duschen nu snabbt och sen vänta sängen. Jag vet, jätte äckligt att inte duscha på en gång efter träningen. Men jag åt ju lite direkt när ja kom hem och sen fastnar man som här. Så nu dusch och sen sova!

xoxo

Kommentarer
Postat av: fian

Du minns inte att du hade feber här i USA? ^^ haha

2011-04-21 @ 00:20:16
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0