När man har tråkigt

Varit på stan med Marcus idag, blev sushi lunch, sjukt gott! 12 bitar och sen höll jag på att explodera. Sen blev det en kaffe åsså köpte jag mig en NÄSTAN likadan vattenflarra som jag nu glömde och som visst blivit nallad, äckligt att sno en vattenflaska ändå. Nåja, sen köpade jag mig två linnen också, bara för att dom är snygga. Hade hemskt trevligt. Sen har jag tjötat lite med Klara idag också, saknar henne liite. Och btw Boje, även fast jag köpte flarran vill jag att du ser om du kan hitta den från Target, om du tar dig dit, plzz!

Sen fick jag lite tråkigt när jag satt här hemma, så jag tog kameran och tog ungefär 100 bilder som såg likadana ut, skit kul, men nåja. Snart blir det middag och sen ska jag åka med syster och handla.. igen. Men hon är sjuker så nu ska vi vara snäll. Köpte lite gosaker till ikväll så hoppas på något typ av mys hemma nu när jag brännt pengar på det. Sen ser det jäkligt lovande ut med jobb snart, hoppas och håller tummarna så hårt nu att dom tappat blodtillförseln totalt. Nåja, ska göra nå vettigt nu.


När man har tråkigt då.. samma lika fast ändå inte ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0