Nöjd med min dag!

Tog mig upp i tid för en gångs skull. Körde ut lite fler CVn för dagen, åt lunch och sen drog jag in till stan där jag sökte lite fler jobb, fick fett bra från ett ställe, så där håller vi tummarna så dom blir vita! Hoppas på något bra nu, utav 34 jobb måste jag fasiken få nånting! A-kassan är ju dum i huvudet.. så där får jag ju ingen ersättning för jag inte jobbat i ett EU land det senaste året, så jävla less för det. Men vad gör man? Jo, då jobbar man hårdare! Efter jobbsökandet blev det en frappe på Waynes, fast den va konstig, men som en vanlig kaffe som va kall. Men det var gott och sen drog jag och syster på Helex. Blev intervaller i 20 minuter, dog lite men reste mig igen, körde faktiskt hela också, så jag är stolt. Sen blev det rygg och armar, kändes bra! Har nu träningsvärk i dom sneda magmusklerna och övre ryggen samt jumskarna från basketen, skööönt. Känns så grymt bra att vara tillbaka i träningsträsket. Blir basket imorn igen, GOGO!

Efter detta extrema jobb gick jag till Extreme Beauty där Gojjan fixade mina naglar, så jäkla fina dom blev, sjukt nöjd. Visade sig ju också att skiten jag gjorde i Miami var inte alls gele, askass jäkla akryl var det, lögnare! Så då betalade jag ju för gel men fick inte det, så där blev man blåst. Satt ju och frågade henne när hon börja va fan hon använde pulver för som är akryl, men jag som inte visste blev då luuuurad. Men dessa naglar ska nu förhoppningsvis inte släppa, även om mina naglar var kassa as hell efter Miami skiten. Men håll tummarna på den.

Kul! Pratade nyss med ungarna från Reading. Sötisar, men tusan dom kan fortfarande inte göra två saker samtidigt eller göra nå annat om något roligare är på gång. Men kul att se dom i alla fall och säga hej så där snabbt. Så nu har min dag varit JÄTTE bra känner jag. Ska sova nu med gott samvete. Vilken KANON dag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0