Skaka rumpa

Gårdagen blev riktigt bra, trots omständigheterna. Först blev det förhak hos Mimmi, mycket trevligt och jävlar vilken snygg lägenhet hon har! Satt där med diverse ölspel som alltid och sen blev det ut på stan. Först tog vi All Star men mongot Jenny (jag) hade ju glömt mobilen i all hast hos Mimmi. Så jag for tillbaka dit och ni ska veta hur lång tid det tog mig att fatta att man måste använda nyckeln för koden funkar inte efter en viss tid på kvällen. Stod grymt länge och tänkte hur i helvete ska jag komma in när inte koden funkar?!! Så skrattat lite åt mig själv tog jag mig in och hämtade mobben sen hojjade jag tillbaka till All Star men vi styrde stegen mot Olivers istället. Vilket var över förväntan, man ser ju nu vart alla tagit vägen. Så det blev att skaka rumpa och träffa folk. Gojjan och Jenny var ju där så det var himla kul att se dom och skaka lite ass.

Denna dag har varit seg. Legat i soffan med mamma och kollar på TV4 film hela eftermiddan. Sen sovit lite också, helt död blev man efter gårdagen, men så värt. Har inte varit ut sådär på länge så betala lite dagen efter kan man allt få göra. Körde ganska nyss hem syster också så nu är det väl bara sängen som saknas. Har inte så mycket vettigt att skriva och har ingen aning om vad planen kan bli imorn. Papi vill ha hjälp, eller sällskap snarare, när han ska härja i systers lägenhet. Men uppstigning halv åtta imorn låter inte så lockande så kanske blir en lunch med honom istället. Men det lär vi ju se!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0