Skön dag

Denna dag har man agerat sjuksyrra åt päronen. Dom är så sjuka så dom orkar inte ens svara på tilltal. Tror aldrig jag sett dom såhär sjuka i hela mitt liv. Fick köra morsan till läkaren idag och sen blev det att åka med pappa när dom skulle byta däcken för att hjälpa till där. När allt detta var över så åkte jag in till stan. Var meningen att jag skulle möta Joss & co där vid lunch men det lagga ju som lite. Så jag kom mig in vi tre tiden och hann se folket ett bra tag ändå. Köpte mitt shampo och balsam som jag skulle och sen fick jag mig även sushi till middag, mor eller far skulle ju som inte laga något. Denna utsökta måltid avnjöts hos Cissi där resten av kvällen har spenderats. Vi har pratat om allt, spelat lite underbart roliga A till Ö och sen... tro det eller ej, men jag har sett lite på Big Brother. Har bara blivit mer övertygat om att detta program måste vara det mest meningslösa i denna värld. Hjärndöda är dom allihopa.

Hur som helst, där tog min dag slut ungefär och nu ska jag ha fest i sängen, alla andra verkar ju festa på krogen. Dock inte jag, det blir tidig uppstigning imorn för ett besök på Helex och sen påskmiddag hos farmor med syster. Kommer bli så mysigt, mor å far får ligga hemma själva och dö medan vi myser på med farmor dårå. Sen får man se vad kvällen bjuder på! Men nu ska jag krypa under täcket och ha min egna fest med John Blund, trevlig kille det där, HA! Men gonatt med er och kom ihåg.. det är ju faktiskt påsk!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0