Snart slår det tillbaka

Jag har sådan äcklig tur. När jag tappar bort saker, skriver inte om utan det här är ett faktum NÄR, så lyckades det alltid komma tillbaka till mig på något sätt. SJUKT är vad det är! Ni vet att jag antog att min kamera blev stulen där i USA, så köpte jag ju en ny som jag tappade på planet som hittades och kom tillbaka till mig. Ni tror inte stöld kameran har hittat sin väg tillbaka också?! Helt sjukt är det ju! Martin som vi var hos då, hans värdunge hade hittat den på sitt skrivbord under en massa böcker, kan ju säga er att jag la den INTE där. Men det var någon som hade kul denna kväll och gömde saker, en tjej hade hittat sin mobil i lampan på toaletten.. ganska säker på att hon inte la den där själv. Men i alla fall, allt är frid och fröjd och kameran kommer hem sen med Boje, lovely! Ska vi bara se när min äckliga tur slår tillbaka på mig.. snart måste det gå åt andra hållet.

Sen står jag i valet och kvalet här, om jag ska promma till träningen eller om jag ska ta bussen. Grejen är den att jag kan få promma hem för fader har lämnar in bilen så nu är vi billösa. Prommis hade suttit ganska fint, är ju underbart väder ute också så jag ska nog satsa på den. Dags att börja trampa snart då!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Boje

Jag har ju inget o uppdatera om.. Livet här suger utan dig! Det är ingen som vill hänga längre. Vill hem, jobbet är också ett helvete. Hoppas livet flyter på bra hemma ;)

2011-04-12 @ 14:26:38
URL: http://Rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0