Städa.. så kul!

Ja, håller på att städa hela huset, mot en liten handpenning.. som ändå rinner mellan fingrarna för Mimmi ska ha dom, KUL! Men jag får ju lite fest för det iställe då, KUL! Tog en pause i dammsugandet, det är fasiken lite svettigt att damsuga ska ni veta. Eller antar att ni redan vet, alla är nog inte lika lata som mig när det kommer till städning. Tror jag dammsög kanske 3-4 gånger på hela året i USA, inte så okej kanske. Men ska forsätta så jag blir klar, sen ska jag en sväng till systemet och till syster för att säga hej sen hem och firra för fest. Ska man komma på vad man ska ha på sig också.. men tror jag vet, kanske! Men ha de bäst och ta vara på dagen!


Som ni ser runtom.. katastrof! åh, ser att man tattoo syns på foten, sjukt nöjd med den! Nu forsätter vi!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0