Swosh så var det söndag

Denna helg gick väldigt fort helt plötsligt. I fredags satt jag bara hemma med mor och far och hade myskväll, behövde inge mer än så kände jag. Sen igår blev det fullt ös. Uppstigning 8:00, galen jag är, för vattengympa!! Vet inte om det ska kallas vuxen poäng eller pensionärs varning? Men det var syster som höll i passet och jag är så stolt över henne, riktigt duktig var hon och bra var det. Sen gick vi och åt lunch på sub o co och efter det traskade jag iväg mot hälsans för att se matchen, basket alltså. Så när jag går där hör jag två tjejer börja fnittra och höja rösterna i total hysteri. Tänkte vad fan nu då? Så jag kollar upp och försöker se vad tusan som är på gång. Som två mörka filmstjärnor, eller sångare som dom är, vandrar snygg Erik och Mattis från EMD förbi. Har ju sett dom förr, men jäklart det är ena riktiga puddingar det där. Sen när jag gick tillbaka till stan så möter jag dom igen och fick denna gång en riktig närblick, ojoj! Men planen är att ta bussen till syster, inte stalka EMD, så väl hos syster lagar vi GO middag och sedan går vi till Willys för att inhandla saker för en go kladdkaka. Vi mumsade på tills vi skämdes medan vi såg på Life as we know it, riktigt bra film faktiskt. Och hon är så jääkla snygg, va hon nu heter, efternamn på H var de. Hade inte gråtit om man sett ut så! Sen lagga ju bussen med att man måste ha busskort efter klockan sju och mina pengar var slut så jag natta på soffan.

Idag då, idag har jag varit städerska! Diskade, torkade, damsög och svabbade systers lägenhet för en hunka, lite desperat, men rent blev det och jag fick en välbehövlig peng. Sen fick man ju veta att Mackan var i stan så han kom över en sväng och gjorde mig sällskap, sjukt länge sen jag såg honom så det var riktigt kul. Vi tjötade på och sen blev det dags att röra på sig, så nu sitter jag här hemma och gör just precis bara detta. Måste kolla när en buss går om inte pappa hinner hem, lite panik nu. Ska på spin-core av någon jäkla anledning, Martin som kört griller i skallen på mig. Men nu kör vi då!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0