Våt i håret

Nyduschad och redo för sängen. Men först ett inlägg. Sov som en stock och vakna inte förrän syster ringer och säger att nu måste ja vakna för jag ska hämta henne på en timma typ. Skulle till Storheden och köpa utemöbler till balkisen. Jag tog mig upp och sen traskade jag iväg till morsan som hade bilen på jobbet. Påvägen dit blev det så sjukt varmt så jag gick till slut i bara linne, solen brände järnet i ryggen! När jag väl kom dit också så ser jag inte bilen, tänkte att nu fan har hon lämnat den hemma för jag sa att jag skulle ha den. Men nejdå, den stod där, puh! Så åkte jag iväg till Porsön i tron om att syster var på skolan.. men det var hon ju inte. Så fick räsa till stan och hämta henne på jobbet och sen ut på Storheden. Blev fyra stolar och ett bord, finemang! Styrde motorn hem till henne där vi åt lite och sen blev det Helex, vanliga på schemat.

Så det där var min dag, inte alls så spännande. Men ska stänga ner denna sak snart och sen får jag väl roa mig med en bok eller liknande. Skepp å hoj!


Helex idag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0