Work it baby, work it

Jag har sådan träningsvärk i rumpan från gårdagens aktivitet.. intervaller! Den är helt hård för musklerna är så spända, tänk om stjärten hade hållt sig så till vardags också? Men det blir väl bara att kuta på mer kanske de håller sig. Denna dag blev det mer helex och troligen väntar en grym träningsvärk i magen till imorn, och ryggen. Sinnes ska ni veta. Efter att syster började ta detta ännu mer seriöst än innan så har det helt plötsligt poppat upp fler muskler i kroppen. För det finns massa övningar för exempel armar nu för tiden, inte bara en eller två, utan det är ungefär sex eller fler. Så tro mig när jag säger att träningsvärken är sinnes! Men jag mår bra, ni mår bra, vi mår alla bra av det!



Känner att jag behöver ett jobb nu också. Mina dagar börjar kännas väldigt meningslösa. Antingen får det bli jobb eller 25 grader varmt så man åtminstonde kan sola! För jag har ju inga pengar att lägga på solarium, suck! Ge mig sol NU!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0