Dance like nobody's watching

Äntligen, efter allt för länge uppehåll ska det börjas med dans igen. Detta år har jag även anmält mig till modern dans som ska provas på idag. Får se vad jag tycker om det men tror det kommer bli kul. Modern dans känns lite som yoga för mig. Så lite smått nervös med väldigt taggad!

Sen ska jag säga något oroväckande.. hur sjuk är man inte när man går på systemet en måndag? Inte så nära frisk i alla fall. Men såhär är det, jag följde med syster til expert för hon skulle köpa en dator. Och som ni alla vet så ligger ju systemet så lägligt precis bredvid. Så jag tänkte spara lite tid men inte pengar, så iställe för att vänta till slutet av veckan så gjorde jag det nu istället. Så har jag ju det problemet ur världen för lördagens upptåg. Så nej, har inte gått och blivit en måndagsdrickare, tur det! Så förutom detta, som inte var så intressant, har jag inget annat att berätta.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0